10 lutego 2017

Regulamin

Najważniejsze zasady

  • Na spotkaniu trzeba być grzecznym i nie wygłupiać się za bardzo 🙂
  • Nie wolno gryźć i straszyć innych uczestników 🙂
  • Należy pamiętać, że jest to przede wszystkim zabawa 😉

Trochę mniej ważne zasady

  • W spotkaniu mogą uczestniczyć każdy w określonej w zapisach grupie wiekowej
  • By wziąć udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wpłacić kwotę 10zł na konto wysłane w mailu
  • Potwierdzenie rejestracji oraz nr konta do wpłaty zostanie przesłany drogą mailową
  • Na spotkanie wpuszczane będą tylko osoby, które dokonały wcześniejszego zgłoszenia
  • W spotkaniach nie mogą uczestniczyć osoby nietrzeźwe oraz nie ma możliwości palenia tytoniu podczas spotkania
  • Na karcie uczestnika będzie można zaznaczyć tylko 4 osoby
  • Dane kontaktowe zbierane są w celu umożliwienia skontaktowania się osób wzajemnie sobą zainteresowanych oraz do potwierdzenia rejestracji
  • Dane kontaktowe udostępniane są jedynie osobom, które zaznaczyły się wzajemnie na kartach uczestnika. Zostaną one podane drogą e-mailową w terminie do dwóch dni od daty spotkania
  • Uczestnik, który otrzyma dane kontaktowe do wybranej przez siebie osoby zobowiązuje się do skontaktowania się z tą osobą w ciągu najbliższych 7 dni. Preferowane jest to aby mężczyzna wyszedł z inicjatywą kontaktu
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania spotkania lub zmiany jego miejsca. Informacje o wszelkich zmianach będą rozsyłane drogą e-mailową
  • Osoby, które nie zastosują się do regulaminu zostaną wyproszone ze spotkania
  • Jeżeli na spotkanie zapisze się mniej niż 7 osób płci żeńskiej lub męskiej spotkanie będzie odwołane. Opłata zostanie zwrócona przelewem